neljapäev, 21. aprill 2016

IMELIK ARVUTUSTABEL, MIS EI ÜTLE TEGELIKULT MITTE MIDAGI

"Mis on pildild valesti?" saab ka siin kontekstis küsida.
Kus see - antud juhul ka puudulik- info varem oli? Mina pole 14 aastat näinud! Aga kaua sina!?
Ka need arvutused on tehtud 1680 rm põhjal, mitte 1722,2 nagu ehitusregistris kirjas on!
Meilt on aastaid ebaseaduslikult rohkem raha küsitud!
Nagu arvutusest nägite, minimaalselt 125 eurot kuus! Korrutage 12-ga.= 1500 €/aastas.
Kus on veerg peakaitse, mida me maksame 0,52 € kuus * 120 korterit * 12 kuud = 748,80 €/aastas?
Miks seda kokkuvõttel pole? Samuti nagu pole ka koguseid välja toodud. Lihtsalt summad...
Mida nende summadega peale hakata kui pole arvutuslikke algandmeid? Need lepingud millest need hinnad kujunevad on teil ka õigus näha: prügilepingut ja arveid, küttelepingut ja arveid, elektrilepingut ja arveid jne.
Kuhu ja millele on kulutatud remondifondi raha! Milliste otsuste alustel!?
Millise üldkoosoleku otsustega on selline haldus/hooldus-tasud otsustatud: pole mina näinud kuigi olen seda küsinud. Küsige teiegi!

Lisage siia veel need ehituslepingud mida meil on õigus näha, mille alusel tehakse ebaseaduslikku remonti, sest majaelanikega pole üldkoosolekul asju kinnitatud! Ning enne seda peab olema näha veel majanduskava KÜ bilanssi jne!
Milliste otsuste alusel need kujunevad, kui pole olnud kohustuslikke üldkoosolekuid!
Rõhutan: ärge andke mingei allkirju ühelegi lehele kus pole kirjas mille eest te annate!
Lehed peavad olema nummerdatud ning lehe päises nõudke ka prinditud teksti mille eest te allkirja annate.
Tekstitöötlust nagu näha, juhatus valdab.


1) Esimeses tabelis Teile esitatud arved. Ei midagi erilist. Põhiküsimus pole ju selles palju maksma on läinud vaid küsimus on selles, et milliste otsuste alusel need tekkinud on: remondifondi ja haldus/hooldus summa suurus! Seda infot ma küsisingi. Arvutada ma oskan ise ka! Teil on õigus näha korteriomanikuna neid dokumente.

2) 4 töötajat...mida see teadmine meile annab? Palka saab ju neli inimest. Nimesid teame: esimees Rein Värv ning välikoristaja (tema elukaaslane). Sisekoristaja ja raamatupidaja nime ma ei tea.
Kui teie teate, siis andke mullegi teada.
Teil peab olema võimalus tutvuda raamatupidamislike (alg)andmetega- mille alusel ja kuidas on kujunenud need summad? KÜ esimehed kellega olen suhelnud, neil jääb suu lahti selliste arvude peale!
Normaalne oleks kui tabelis on korrektselt lahti kirjutatud: KÜ esimehe tasu (1,5 min.palka), raamatupidaja tasu (1 min palk) ja koristajad (kumbki 0,5 min.palka)

3) Üleval on info: kokkuvõte ühistu raamatupidamisest 2015 aasta.
Kas meil oli üldelektrit terve eelmine aasta 243,12 eurot? Maksime 240 maja peale. Kas me oleme siis võlgu 3,12 Eesti Energiale? raamatupidamislikult ei tohi sellist vahet olla!

Pealegi, erinevalt haldus/hooldus ja remondifond on üldelekter muutuv suurus. Sageli mõni lamp ei põle, suvel pole soojasõlme pumpa töös- kütet ju pole, pump ei tööta. Aga meie maksame ühte ja sama summat.

Ja helistage julgelt. Kuna selle 3 päevaga on juba üle miinimumnõude (1/10) allkirju kogunenud erakorraliseks koosolekuks, siis ikkagi sooviks, et inimesed jõuaks selle teadmiseni ise ka, et asjaajamine ei klapi. Võtke minuga ühendust ja saate ka enda allkirja anda.

P.S. Pakun välja, et uuel kommunaalteenuste arvel on arve esitamie kuupäev või maksetähtaeg. Kui miski neist ei klapi: kättesaamise aeg vms, siis pärige raamatupidajalt aru. See on teie õigus, sest Teie maksate talle palka! Kui raamatupidaja nime ei tea, siis küsige Rein Värvilt.
Kande järgi on raamatupidajaks Sirle Värv. Mina tema kontakti netist ei leidnud. KÜ esimees teab kindlasti.
Kui teil postkasti pole ning teid pole kodus, et komm.arve vastu võtta, siis kuhu ta selle saadab?

2 kommentaari:

  1. Vasara 25 elanik21.04.16 20:56

    Lampe ei olnud kogu aeg nii palju nagu Reinil. Pidevalt neid on olnud vähem, arvan kuskil ¼ aletest kuni pooleni. Rein oma naisega hiljuti pani need kõik lambid juurde, ise nägin kuidas treppikojal vahetasid ja tolmu oli niipalju, et see tähendab neid ei ole sinna juurde pandud ammu. Ja ei olekski pandud neid lampe juurde kui poleks seda loogi :)

    VastaKustuta
  2. Teile poleks neidki andmeid näidatud. Needki andmed ei näita midagi- ainult kokkuvõtet. Teil ju kviitungil peakaitse ka. Miks siin raamatupidamislikus väljavõttes seda pole?
    Korteriomanikul on õigus näha raamatupidamislikke algandmeid ja üldkoosoleku otsuseid.
    Ärge kuhugi lehele allkirju andke, kui lehepäises pole trükitud mille jaoks see on. Tagantjärele otsustele samuti mitte.
    Aga iga lisahääl erakorralise koosoleku jaoks on vesi majahuvide, mitte perefirma (nagu paljud teist seda nimetanud on) veskile.

    VastaKustuta